Qyn biedt een kijkje in de toekomst

De wereld van morgen aan je voeten

Qyn is een bedrijf waar nog vrijwel niemand van heeft gehoord. Wat wel bekend is, is het belangrijkste product van Qyn; de digital signage. Dit is een manier van communicatie die inspeelt op de interactie die momenteel gaande is tussen mensen en technologie. We praten steeds minder met elkaar maar laten ons steeds vaker informeren via de moderne techniek. Men spreekt minder over de actualiteit maar communiceert via het internet met elkaar over zaken die ons aan gaan. Deze nieuwe communicatie vraagt om een heel andere leef- en werkomgeving dan de wereld die we tot nu toe kenden.

Interactief geïnformeerd

Wie naar een winkelstraat gaat komt er al snel achter dat de etalages van winkels en de inrichting van de winkelpanden behoorlijk aan verandering onderhevig zijn. Daar waar in het verleden een aantal statische paspoppen in de etalage stonden die op een totaal niet menselijke verhouding kleding showden zie je nu echte mensen lopen op een scherm waarmee jij je als klant kan identificeren. Door het feit dat je bijvoorbeeld in een winkel die plus size kleding verkoopt echte mensen ziet die de kleding van een winkel dragen raakt de klant geïnspireerd en zal hij of zijn op een heel andere manier kijken naar de outfits die in de winkel hangen.

Een inspiratie bij het eten

Een ander voorbeeld van winkels die veranderen is bijvoorbeeld de horeca. Ga je een pizza kopen, dan plaats je een bestelling en je noemt jouw naam. Vanaf dat moment is jouw bestelling te volgen op een scherm waarbij ook wordt vermeld wat de wachttijd is voordat jouw maaltijd bereid is. Klanten zullen op die manier meer ontspannen wachten op hun bestelling; men zal graag nog eens terug komen omdat men het overzicht heeft op de bestelling en de verwerking daarvan. Dit soort zaken zorgen ervoor dat het dagelijks leven overzichtelijker en minder stressvol wordt. Het is de wereld van morgen in tijd van nu.